מקומונט חיפה והקריות

פתרון שירותים לחתונה בטבע

קרדיט: sherutimtonature.co.il

חתונת החלומות שלכם היא חתונה על החוף על רקע השקיעה? מתכננים חתונה בלב המדבר? הפקת חתונה בשטח היא חוויה של פעם בחיים, יש לכם הזדמנות לאירוע בלתי נשכח. ההחלטה להפיק אירוע שטח דורשת מכם התייחסות לפרטים כמו תאורה, שירותים ניידים וגם תשתיות חשמל ומים. כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש להקמת מתחם שירותים מפנק ונקי עבור האורחים שלכם. נסביר כאן כמה תאי שירותים צריך, אלו תנאים נדרשים להצבת תאי שירותים ניידים וגם איך משתמשים בשירותים הניידים.

כמה אנשים צפויים להשתתף באירוע?

בהפקת אירוע שטח אתם קובעים את הפרטים הקטנים והגדולים. על מנת להבטיח אירוח הולם ומהנה לכולם נקפיד להתאים את התנאים במתחם האירוע למספר המשתתפים בו. כאשר מזמינים שירותים לשטח חשוב שתדעו כמה אנשים צפויים להגיע אל האירוע. מדובר בתאי שירותים שאינם מחוברים לתשתית ביוב (השפכים נאגרים במיכל), התאמה בין מספר תאי השירותים לבין מספר האורחים הכרחית. באירוע כמו חתונה בשטח בו האורחים מגיעים סביב אותה השעה אחרי נסיעה ארוכה וגם אוכלים ושותים במהלך האירוע כדאי להציב תא שירותים על כל 50 אורחים.

אלו תנאים דרושים להצבת תאי שירותים בשטח?

כבר בשלב בו אתם בוחרים את מיקום האירוע יש לוודא גישה נוחה למקום עם רכבים. השכרת קרונות שירותים ניידים לאירועים כוללת הובלה עד למקום האירוע. תאי שירותים לשטח אינם דורשים חיבור לתשתיות, אפשר לתפעל את השירותים ללא חיבור מים או חשמל. במעמד הזמנת השירותים תתבקשו לתאר את התנאים בשטח לטובת מענה מדויק. את השירותים נמקם באזור מישורי עם גישה נוחה. לא בטוחים היכן כדאי למקם את השירותים באירוע? התייעצו עם אנשי מקצוע לבחירת מיקום שמבטיח שימוש נוח.

איך משתמשים בשירותים כימיים?

חווית השימוש בשירותים הניידים זהה לזו של שירותים רגילים. ההמלצה עבור חתונה היא על קרון שירותים ניידים מפואר ואסתטי. הקרון מציע תא שירותים נקי, מרווח ומאובזר. בתוך התא תמצאו מראה, אסלה, מתקן נייר טואלט וגם כיור לשטיפת ידיים. למניעת ריחות לא נעימים התא כולל גם פתחי אוורור ומיזוג אוויר. ניתן לתכנן את מתחם השירותים עם הפרדה בין גברים לנשים וגם עם הנגשה לנכים. השפכים נאגרים בתוך מיכל פנימי אותו מרוקנים אנשי התחזוקה בתום האירוע. מחפשים פתרון שירותים לחתונה בשטח או כל אירוע אחר? חייגו אל חברת שירותים מפוארים לאירועים של ערן וינשטיין ותקבלו מענה מקצועי, מהיר ומדויק בסטנדרטים גבוהים.