מקומונט חיפה והקריות

פרקט SPC – עיצוב יוקרתי עם תחזוקה מינימלית

קרדיט: pexels.com

מבין סוגי הפרקטים הוא אחד המוכרים שבהם, ואם אתם עורכים כרגע בירורים מעמיקים על פרקטים מומלצים ב2024 סביר להניח ששמעתם עליו לא מעט- פרקט SPC . פרקט SPC הוא בעצם סוג של פרקט פולימרי, והמקובל יותר. אז מה זה בדיוק פרקט פולימרי, מה זה פרקט SPC, ולמה הוא מומלץ כל כך על ידי מומחים בתחום וגם על ידי החברים שלכם שניסו אותו. צמרת מרכז הפרקטים עונים מתוך ניסיון עשיר בתחום הפרקטים.

מה זה פרקט SPC

פרקט SPC הוא כאמור סוג של פרקט פולימרי. פולימרים הם חלקיקי פלסטיק, והם עשויים להגיע במגוון רחב של מצבים ואפשרויות. במקרה שלנו, מדובר בפולימרים שיוצרים חומר גמיש יחסית ויחד עם זאת אטום ועמיד למגוון נזקים חיצוניים. פרקט SPC הוא בעצם דמוי פרקט עץ, ולא עץ טבעי, אבל המראה שלו בהחלט דומה מאד לזה של הפרקט האמיתי. המחיר שלו הרבה יותר אטרקטיבי ויש לו עוד לא מעט יתרונות שגורמים גם לשמרנים שביננו להעדיף אותו בלא מעט מקרים.

יתרונות של פרקט פולימרי

פרקט פולימרי הוא עמיד יותר מפרקט עץ אמיתי למים ושאר נזקים, הוא מחזיק מעמד לשנים ארוכות יותר בלי צורך בטיפול נוסף, וכאמור המחיר שלו הרבה יותר נגיש. בתחום הפרקטים הפולימרים יש שני סוגים עיקריים, האחד הוא בעצם סוג של PVC, משטחי פרקט חד שכבתיים סינטטיים העשויים מחומר רך יחסית ונוח ליישום, ומגיעים במגוון דיגומים המוכרים לנו מחנויות הטמבור בגדלים קטנים. לעומת זאת, פרקט SPC הוא הרבה יותר מסיבי ואיכותי ומחזיק מעמד לאורך שנים.

ממה הוא עשוי

פרקט SPC עשוי ממספר שכבות המורכבות בין היתר מאבקת אבן, ככל שעולים אחוזי אבקת האבן בפרקט הוא יהיה יקר יותר, וזה בהחלט ניתן לבחירה על פי רמת העמידות לשריטות ופגיעות שאתם מעוניינים להעניק לפרקט שלכם. מעל השכבות הללו ישנה שכבת דיגום שמגיעה בהמון אפשרויות ולסיום שכבת הגנה איכותית שמצפה את הפולימרים הפנימיים ומעניקה את העמידות. אם השתכנעתם, או לכל הפחות השתכנעתם לבדוק את זה- אתם מוזמנים לשוחח איתנו בטלפון, בכתובת המייל שלנו או כאן באתר. תמיד לשירותכם.

קוויק סטפ אימפרסיב

אם אתם מחפשים פרקט לביתכם, כדאי שתדעו שכיום ניתן למצוא סוגים שונים של פרקטים, כאשר אחד הפרקטים הפופולאריים ביותר הוא פרקט קוויק סטפ אימפרסיב, מדובר על פרקט שיש לו לא מעט יתרונות, הוא עמיד ביותר, חזק ומרשים. ניתן להתאים אותו באופן אישי לכל בית והוא מעניק לו מראה מרהיב ביופיו. אם אתם שואלים את עצמכם לאיזה מקומות בבית מתאים הפרקט מהסוג המדובר, מהם היתרונות שיש לפרקט הזה על פני פרקטים אחרים, כמה הוא עולה והאם הוא יתאים לביתכם, כדאי מאוד שתמשיכו לקרוא את המאמר הבא.

מה צריך לדעת על פרקט קוויק סטפ אימפרסיב?

פרקט קוויק סטפ אימפרסיב הוא פרקט מבוקש ביותר בישראל כיום. מדובר על פרקט למינציה אשר עשויה משכבה של HDF דחוס ומעל השכבה המדוברת יש מדבקה מנוילנת אשר קובעת כיצד יראה הסגנון העיצובי של הפרקט וכן כיצד יראה המראה שלו. לא מעט אנשים שואלים את עצמם, מה ההבדל בין פרקט אימפרסיב של קוויק לביו פרקט למינציה רגיל. בכדי להבין זאת עליכם להכיר את היתרונות של הפרקט המדובר: דרגת השחיקה שלו מעידה על היכולת שלו לעמוד לאורך זמן בצורה הטובה ביותר כנגד קילופים, חבלות, שריטות ועוד. העובי שלו דק במיוחד ומגיע לעובדי של 8 מ”מ בלבד כך שהוא לא מגביה את הרצפה יותר מדי ואין צורך לנסר דלתות, מה שבדרך כלל יש צורך לעשות כאשר מדובר על פרקטים יותר עבים. מעבר לכך, מדובר על פרקט עמיד במים, החיבורים שלו מאוד צמודים וקרובים והדבר ימנע חדירה של מים לתוכו. כמו כן, יש בו שכבת הגנה נוספת על גבי הלוחות, כך שבסופו של דבר הם מאוד עמידים למים.

היכן כדאי לרכוש פרקט קוויק סטפ אימפרסיב?

בכדי לרכוש את הפרקט המתאים ביותר לביתכם, חשוב מאוד לבחור בחברה שניתן למצוא אצלה היצע רחב של פרקטים איכותיים, עמידים ודקורטיביים.  אצל חברה שכזאת תוכלו למצוא את הפרקטים הטובים ביותר עבורכם בכל היבט אפשרי. כמובן שכדאי לקבל מראש המלצות על החברה וכן, לראות את סוגי הפרקטים שהיא מציעה למכירה וזאת בכדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר.