מקומונט חיפה והקריות

פילאטיס ברמת גן

קרדיט: pexels.com

בתחילת המאה ה20 פיתח ג’וזף פילאטיס את השיטה שהיום כולנו מכירים: פילאטיס. השיטה הזאת מופלאה, מיוחדת ובעלת יתרונות רבים, מה שמוביל לכך שהיום היא מוכרת בעולם כולו. שיטה זו למעשה משלבת עבודה פיזית עם מודעות תנועתית וריכוז נשימה. המטרות של פילאטיס ברמת גן הן: לחזק את הגוף, לשפר את הגמישות וגם את היציבה. בעזרת אימונים כאלה ניתן גם לשפר את האיזון, מה שמוביל בסופו של דבר גם לתחושה כללית של רוגע ושלווה. לכן, אם אתם נמצאים בתקופה שבה כל קשר ביניכם ובין תחושת רוגע הוא מקרי לחלוטין, ברור מודע כדאי שתתחילו לעשות פילאטיס. מחפשים מקום טוב שבו תרגישו מיד שאתם מתאמנים בקבוצה שמתאימה לכם? פנו אל סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס כדי לבחור את השיעורים הנכונים לכם.

למה פילאטיס ברמת גן שווה את ההשקעה שלכם?

זה ברור שאם אתם רוצים להתחיל לעשות ספורט, אתם צריכים לפנות לכך זמן. זה צריך להיות מספיק חשוב ומוצלח כדי שתשנו את לוח הזמנים שלכם בשביל זה. לכן כדאי שתדעו: פילאטיס ברמת גן זה ספורט שיש לו יתרונות רבים. משמעות הדברים היא שאם אתם באמת רוצים שינוי, בעזרת פילאטיס תוכלו להשיג את היעדים שלכם. תוך זמן קצר מהרגע שבו תתחילו להתאמן תיהנו מיתרונות חשובים. למשל: שיפור היציבה, שיפור הגמישות, שיווי משקל טוב יותר ושיפור כללי בתפקוד הפיזי שלכם. מה כן, חשוב לשים לב איפה אתם מתאמנים, מי המדריך והאם אתם עושים זאת בצורה הדרגתית שתימנע מכם פגיעות.

כך כולם בוחרים היום סטודיו לפילאטיס

אחרי שבדקתם אפשרויות שונות הבנתם שאתם רוצים לנסות פילאטיס ברמת גן? חשוב לכם ליצור לעצמכם חוויה טובה? אם כך, ברור מדוע עליכם להשקיע גם בבחירת הסטודיו הנכון לכם. יש אפשרויות שונות בימינו, אך אין עוד מקום כמו סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס. למעשה, מדובר על רשת שקיימת כבר משנת 2003 ויש לה היום שני סניפים, כך שתוכלו לבחור את הסניף הקרוב לביתכם לאימוני פילאטיס מהנים. אל תדחו את שיעור הניסיון הראשון שלכם, כי זה הולך להיות ספורט שישנה את החיים שלכם לטובה.