מקומונט חיפה והקריות

על האש במרפסת זה לא רק מנגל

קרדיט - Canva

אוהבים על האש? מסתבר שכן, לאכול או גם להכין? לנפנף או רק לנשנש? שאלה טובה, אבל לא מדויקת. עם מטבח חוץ למרפסת שלנו בחברה אתם תוכלו להכין הרבה יותר ממנגל. בואו איתנו להכיר את חווית הבישול המקסימלית בעולם: מטבח חוץ למרפסת. זה הרבה יותר מגניב ממה שזה נשמע ואם יש לכם חברים שכבר עלו על הטרנד הזה והתקינו במרפסת או בחצר מטבח אמיתי- אתם מוזמנים לשאול אותם עד כמה זה מדהים. פשוט להפוך את משימות הבישול החדגוניות לחגיגה של נוף ואוכל בטכנולוגיות החדשניות ביותר בתחום. רעבים?  החצר היא המטבח הבא שלכם. קדימה בשורה.

איזה מטבח מתאים לחצר

אז קודם כל, מן הסתם מטבח חוץ אינו מיועד להחליף את המטבח הפנימי הוותיק שלכם, אם תכננתם משהו כזה. הוא כן יוכל לשמש אתכם כמטבח מושלם בארוחות משפחתיות, כשבא לכם לחגוג בחוץ ולא להישאר תקועים במטבח גם כשאתם מכינים את האוכל, ובעיקר להפוך את הליך הבישול לחלק מהווי המשפחה והחברה התוסס. מטבח בחצר צריך להכיל בדיוק את מה שאתם תרצו לעשות בו. באמצעות יחידות מודולריות אתם תוכלו לבחור לשלב בו את החלקים הדרושים לכם. מקרר- צריכים או לא? משטחי שיש גדולים או שמיותר לכם? תנור או שמספיק מנגל חשמלי איכותי? תכננו את המטבח החיצוני שלכם בקפידה בהתאמה מדויקת עבור המשפחה שלכם. מטבחי חוץ מעוצבים יהיו ליבת המפגשים שתקיימו בעתיד, באווירה ייחודית של נוף ואוכל הכי טעים שיש, אז תשקיעו.

מחפשים את החדשנות

למי שמחפש פונקציונליות מושלמת ומוכן להשקיע תקציב במטבח שיש בו את כל ההצעות הטובות ביותר לארוחות חצר יאמי, מומלץ לחשוב על שילוב מכשירי מטבח ייעודיים למאכלים האהובים. למשל יחידה מודולרית של מכשיר חשמלי להכנת שווארמה, צ’יפסר, או כל רעיון אחר שאתם מתחברים אליו ונראה לכם שיבוא לידי שימוש רציף ברמה ששווה את ההשקעה הכלכלית הזו ואת תפיסת השטח. אצלנו מציעים לכם כמובן להכניס גם את מיטב הקדמה למרפסת שלכם עם מטבח חוץ וובר., מבית מותג הגריל החזק בעולם. אנחנו נשמח לשלב לכם במטבח החוץ יחידת גריל מודולרית של וובר, הדיאטן שלכם עלול לזכות בתוספת עבודה אבל אתם תהנו מהחיים היפים:) כמובן שאם תעדיפו מטבח בריא תוכלו לבחור מקרר מלא פירות וירקות שייקר לתוספת בריאות… בקאי אנחנו מציעים ללקוחות את כל טוב המטבח- בחוץ. שיהיה בתיאבון!