מקומונט חיפה והקריות

מערכות מיזוג אוויר

קרדיט: saa.ltd

התקנה ותכנון של מערכות מיזוג אוויר דורשת יידע, ניסיון וציוד מתאים. כל עסק שמותקנות אצלו מערכות מיזוג תעשייתיות מבין את החשיבות של ההתאמה בין מאפייני המערכת לבין הצרכים של המתחם. מיזוג אוויר תעשייתי משמעו הזדמנות לקדם תנאי עבודה אופטימליים. מחפשים להתקין או לתחזק מערכות מיזוג אוויר? הצוות המקצועי של חברת ס.א.א יבצע עבורכם הערכה מקיפה של צורכי מיזוג האוויר במתחם, יתכנן את המערכת האופטימלית, יבצע את ההתקנה ולא יעזוב את המקום מבלי לוודא פעילות תקינה של המערכת בכל שטח המבנה.

כיצד מתחזקים מערכות מיזוג אוויר?

על מנת להאריך את תקופת השימוש במערכת המיזוג, לחסוך באנרגיה ולשמור על תפוקה אחידה, עלינו לבצע טיפול תחזוקה פעמיים בשנה. במסגרת טיפול התחזוקה צוות מקצועי מנקה את הפילטרים, ממלא נוזל או גז, בודק את הלחץ בצינורות. תיקונים במערכת המיזוג מתבצעים על פי צורך. התקלות הנפוצות הן סתימה של צינור או ניתוק היחידה הפנימית מהיחידה החיצונית.

שימושים של מיזוג אוויר תעשייתי

לרוב, מערכות מיזוג אוויר בתעשייה משמשות לטובת קירור של מתחם העבודה. המערכת כוללת תעלה שמאפשרת פיזור יעיל של האוויר הקר אל כמה חללים. אפשר להתאים את מערכות המיזוג התעשייתיות לכל מתחם עם דגש על צרכים ספציפיים. מערכות מיזוג תעשייתיות מצליחות להתמודד בקלות גם עם חדרים שכוללים ציוד מחשוב רב שפולט חום ללא הפסקה. התקנה של מיזוג אוויר תעשייתי אידאלית בעבור חללים גדולים של 200 מ”ר ויותר. הפעילות של המערכת מתבססת לרוב על מים או על בסיס טכנולוגיית VRF. מזגן VRF תעשייתי כולל התקנה של כמה יחידות פנימיות שמתחברות אל יחידה חיצונית אחת מרכזית.

איך בוחרים נכון מערכת מיזוג אוויר?

אם אתם מחפשים פתרון מיזוג אוויר עבור מתחם גדול עם חלוקה להרבה חללים קטנים – מיזוג אוויר תעשייתי יאפשר לכם לקבוע טמפרטורה שונה עבור כל חדר. לא בטוחים באיזו מערכת מיזוג אוויר כדאי לכם לבחור? אל תמהרו לקבל החלטה מבלי להתייעץ עם אנשי מקצוע. זקוקים לשירות עבור מערכות מיזוג אוויר? מתכננים התקנה של מזגן תעשייתי? הנכם מוזמנים לפנות אל חברת ס.א.א למענה מקצועי ומהיר.