מקומונט חיפה והקריות

מה חשוב לדעת על מיצוק העור שלנו?

קרדיט - Freepik

ככל שאתם מתבגרים, העור שלנו יראה בהכרח סימנים של רפיון וקמטים. הגמישות והמוצקות של העור שלנו מושפעות מירידה ביכולתו ליצור אלסטין וקולגן. טיפולי מיצוק עור שאינם כרוכים בניתוח צצו בשנים האחרונות, והם משתמשים בתדרי רדיו, אולטרסאונד ולייזרים כדי להתמקד באזורים ספציפיים בגוף. ואם עד היום טיפולים אלו היו צריכים להתבצע על ידי מומחה מיומן, כיום ניתן למצוא עבור AIGAIN- מכשיר ביתי למיצוק העור המלצות רבות, אפילו ממומחים.

שיטות שונות למיצוק העור

באמצעות מכשירים המייצרים אנרגיה מדויקת, הטיפולים הבאים מחממים שכבות עמוקות יותר של העור, וממריצים את הייצור של הקולגן והאלסטין:

מיצוק עור הפנים באמצעות אולטרסאונד. חום נשלח עמוק לתוך העור, עד 5 מילימטרים מתחת לפני השטח, באמצעות אולטרסאונד ממוקד. ניתן להרים ולמצק את עור על הפנים, הצוואר והחזה העליון בדרך זו, מה שגורם לקמטים להיראות פחות בולטים. למרות שאתם עשויים לראות תוצאות רק מפגישה אחת, ההשפעה המלאה של טיפול האולטרסאונד עשויה שלא להיות סופית עד שישה חודשים לאחר הטיפול.

טיפול בתדר רדיו (RF). בדומה למיצוק עור קולי, מכשיר החדשני הבייתי AIGAIN משמש להחדרת חום לעור על מנת לעורר את יצירת הקולגן. תדר רדיו, בניגוד לאולטרסאונד, משפיע רק על האפידרמיס, השכבה החיצונית ביותר של העור. ניתן להשתמש בו על הידיים, הצוואר והפנים. זה עשוי לקחת בין שניים לשישה טיפולים עם תדר רדיו (RF) כדי לקבל את ההשפעות הרצויות, בעוד שמטופלים רבים מדווחים על שיפור לאחר פגישה אחת בלבד. עם שגרת הטיפוח הנכונה, התוצאות יכולות להחזיק מעמד עד שלוש שנים.

איך לחזק טיפול בקמטים באופן טבעי מהבית?

לצד טיפול בעזרת מכשיר ביתי למיצוק העור AIGAIN, יש עוד מספר פעולות שאפשר לבצע. כמה חומרים אחרים שיש להם פוטנציאל להפחית את הופעת הקמטים כוללים:

לבסוף, לחות עוזרת רבות להחיות את המראה הצעיר של העור שלכם. דרך נוספת להגן על העור מפני נזק היא להשתמש בקרם הגנה לעתים קרובות. אבל אם אתם רוצים לראות תוצאות כאן ועכשיו, זה הזמן שלכם להתנסות במכשיר הAIGIAN המשלב את גלי הרדיו עם טכנולוגית ה-AI במכשיר מתקדם אחד, אשר מטרתו היחידה היא למצק את עור הפנים שלכם, בעזרת חידוש ייצור הקולוגן. רוצים להתנסות במכשיר במחיר משתלם במיוחד? השאירו את פרטי ההתקשרות שלכם האתר החברה, ותהנו ממחיר מיוחד.