מקומונט חיפה והקריות

למצוא בית להשכרה: משימה לא קלה בימינו

קרדיט - Pixabay

אם בעבר מציאת דירה להשכרה היתה משימה פשוטה יחסית ובכלל הייתה רלוונטית בעיקר לסטודנטים או למחפשי מגורים לטווח קצר, היום דברים אינם כך. קניית בית, במיוחד באזור המרכז והשרון הנחשבים אזורים מבוקשים ויקרים, הפכה להיות עבור רבים בלתי אפשרית ממש. לכן, שוק השכירות כבר לא מדבר רק לסטודנטים והחיפוש אינו רק אחרי דירות זולות. ישנו חיפוש אחר בתים להשכרה בהוד השרון למשל, בתים שיתאימו למגורים עבור משפחות צעירות למשך כמה שנים לפחות עד שיהיה בידן הכסף הנדרש ויגיעו לעיתוי המתאים לרכישת בית. כאשר החיפוש הוא אחר בית ולטווח ארוך, יש להשקיע בו יותר זמן ואנרגיות. לכן, גם למטרת חיפוש בתים להשכרה יותר ויותר לקוחות פונים לעזרתו של מתווך.

מדוע כדאי להיעזר במתווך לרכישת דירה

הביקוש היום לקניית דירות הוא רב. לצד זאת, או בעצם בעקבות זאת, מחירי הדירות ממשיכים לעלות. גם אם העלייה נבלמה מעט בתקופה האחרונה, הדבר כמובן לא מעיד על שינוי מגמה. בנוסף, עליה משמעותית בריבית העלתה גם את תשלומי המשכנתא. לכן, רכישת דירה צריכה להיעשות בצורה חכמה ומושכלת, כשעבור מחפשי הדירות נעשה סינון ע”י איש מקצוע הבוחר את האופציות המתאימות ביותר לצרכיהם ותקציבם. לכן, כאשר מחפשים דירות למכירה בהוד השרון וסביבתה, אזור מבוקש וגם יקר, חשוב להיעזר במתווך אשר הקשרים הענפים שלו בתחום והידע מאפשרים לו להציע ללקוח דירות או בתים אליהם לא היה מצליח להגיע בעצמו ולסייע בהנעת תהליך המכירה וההתקשרות בין המוכר לקונה.

איך לבחור מתווך לקניית דירה, מכירה או השכרה

כאמור, היום לא רק למכירת דירה או קנייתה כדאי להיעזר במתווך אלא גם להשכרה. כמות גדולה של קונים פוטנציאליים לכל דירה מקשה גם על המוכר לנהל את התהליך ולהגיע בסוף אל הקונה או השוכר המתאימים ביותר. לכן, חשוב להיעזר במתווך לכל אחת משלוש המטרות. כדאי לבחור משרד נדל”ן בעל שם, וותק ומוניטין הידוע בעסקאות המוצלחות שהביא לסגירתן. כשמדובר על משרד מתווכים, לעומת מתווך העובד לבדו, יש למתווכים גיבוי מלא של המשרד ולרשות הלקוח עומדות אפשרויות שונות. כדאי לבחור מתווך עם ניסיון רב אך גם כזה שאתם מתחברים אליו בפן האישי. במיוחד עסקאות קניה או מכירה לוקחות זמן עד למציאת המוכר או הקונה המתאימים כך שמדובר על תהליך בו תהיו עם המתווך בקשר יומיומי כמעט. חשוב שיהיה זמין בכל שאלה.

טופ נכסים הוא משרד תיווך ותיק ובעל מוניטין בהוד השרון. דרך המשרד ניתן להגיע לאפשרויות שונות של נכסים למכירה או השכרה. מוזמנים ליצור קשר.