מקומונט חיפה והקריות

להקים חברה שעובדת נכון

קרדיט - Pixabay

הקמת חברה בישראל נראית פשוטה מאוד מבחינת התקשרות עם הרשויות, לכאורה. בניגוד לפתיחת תיק עצמאי עליכם לעמוד בכמה דרישות שמחייבות גם מעורבות של עורך דין ורואה חשבון, על מנת להוכיח שהחברה נרשמת כחוק. בין היתר, עליכם להציג מסמכים שונים שנוגעים לחברי הדירקטוריון, הצהרות למיניהן ומסמכים שנוגעים לרישום מסודר של ההון והגשת תקנון. כדי להסכים על המהלכים השונים ולהחליט על מתווה החברה, עליכם להגיע להסכמה בין כל מקימי החברה והאנשים המעורבים בכך ולשם כך נחוץ לכם הסכם התקשרות שמסדיר הכל. מדובר במסמך שמפרט את התפקידים והסמכויות, זכויות וחובות ועוד נושאים שקשורים גם לקניין הרוחני ולחלוקת הרווחים. כך שהקמת חברה מחייבת מחשבה רבה מראש וייעוץ משפטי שפורש בפניכם את כל האפשרויות העומדות בפניכם, כדי שתעשו זאת נכון ולפי דרישות החוק. האחריות הרבה מחייבת ולכן מומלץ להתקשר עם משרד בוטיק שעוסק בכך כבר שנים ומציע לכם את שירותיו, כמו עורך דין יונה שוובל.

הסוד המסחרי שלכם מובטח

בניית מותג היא עבודה ממושכת שכרוכה גם בפיתוח הרעיונות שלכם ובמציאת הסמלים שמייצגים אתכם. בין היתר, יש לכם צורך בלוגו או בכל פרסום שמבטא את הערכים והחזון שלכם שיהיו מזוהים אתכם, וישמשו אתכם בפרסום ושיווק המוצרים שלכם לקהל. כדי שהלקוחות יזדהו אתכם ולשמר את נאמנותם למותג שלכם, הם אמורים לזהות את הסמלים שלכם וזה חלק מהסימן המסחרי שלכם שעליכם להגן עליו לאורך כל חיי החברה. זה מה שמזהה אתכם ולא יכול להיות שמישהו אחר ישתמש בכך במקומכם. לכן, אחד הצעדים הראשונים שיש לעשות הוא רישום סימן מסחרי שמבטיח את הזכויות שלכם על כל רעיון שהגיתם והוא מזוהה אתכם מעתה. אלה חלק מהזכויות היוצרים והקניין הרוחני שלכם וחשוב לעשות את זה נכון כבר מההתחלה.

לעבוד ולהרוויח מבלי לטעות

בכל שנה מוקמות בישראל מאות חברות ובכל שנה נסגרות אפילו יותר חברות, שלא הצליחו בגלל סיבות שונות. אם אפשר לטפל לפחות בחלק מהסיבות לכישלון כבר בהתחלה, מה טוב. לכן, חיוני לטפל ברישום נכון של חברות וטיפול בביורוקרטיה ובבניית הבסיס המשפטי שעליו יהיה ניתן לבססאת  החברה מהצעד הראשון. ייעוץ משפטי עסקי שמלווה אתכם בכל מהלך ובכל צעד שתעשו יכול למנוע מכם טעויות רבות שעושים יזמים מלאי יוזמה ושאיפות, שנכשלים רק משום שהם לא תכננו נכון מהלכים שונים שכרוכים בהסכמים והתקשרויות או הגנה מספקת על הרעיונות שלהם. משרדו של עורך דין יונה שוובל מלווה יזמים בתחילת דרכם וגם לאחר מכן, כדי לוודא שכל חברה שמוקמת תמשיך לפעול בצורה תקינה ורווחית.