מקומונט חיפה והקריות

להוביל אתכם לגירושין ללא טראומה

קרדיט - Pixabay

הליכי גירושין רבים מדי מסתיימים בתחושות קשות שאפשר היה למנוע את רובן בהתנהלות נכונה יותר. כשאתם מחליטים להתגרש ופונים לאנשי מקצוע שילוו אתכם, אתם מצפים שכל ההליכים יתנהלו מבלי להוסיף משקעים ובעיות נוספות על אלה שכבר יש לכם. לכן, בחירה נכונה יותר של עורך דין לענייני משפחה תל אביב יכולה להיות ההבדל שבין גירושים שמתנהלים באופן חלק יותר מאשר גירושים מלאים במהמורות ומכשולים. זה קשור לא רק לכם כבני זוג אלא גם לבחירות שעושה עורך הדין שלכם שמנהל את התיק ובוחר בדרכים יצירתיות ומגשרות יותר להתגבר על קשיים. במקום להיגרר למלחמת עולם אפשר גם לגשר ולפתור מחלוקות בדרך מכילה ומבינה יותר וזה עניין של החלטה, לאיזו דרך פונים. אם אתם מחפשים גירושים שמתנהלים בצורה מכובדת תוך מחשבה על הילדים והמעורבים מבלי לגרום לטראומות נוספות, משרד עורך-דין רון מיור עומד לרשותכם כדי לסייע לכם לעבור זאת בשלום.

כספים ורכוש מטופלים נכון

לפעמים, ענייני כספים הם רק סימפטום לנושאים רגשיים לא פתורים בגירושים עצמם ולכן יש לבדוק היטב כל דבר כזה כדי להגיע לפתרון המתאים. מזונות ותשלומים נוספים הם חלק בלתי נפרד מהגירושים ויש לדון בכך מבלי לגרום להסלמה בסכסוך שאינו פשוט גם כך. לכן, עורך דין מזונות שמטפל בעניינים אלה ימצא דרכים חכמות להשיג לכם את מה שאתם רוצים ומגיע לכם בזכות מבלי לגרום למלחמות מיותרות. הפעלת כל האמצעים המשפטיים היא תמיד אפשרית והם נוספים להידברות ולגישור שיכול ללוות אתכם שנים. ענייני רכוש ומזונות משתנים לא פעם במהלך החיים גם שנים לאחר הגירושין כשהילדים קטנים, ולכן מומלץ לנהל זאת מבלי לגרום לקשיים.

גירושין ללא פגיעה מיותרת

גירושים הם תמיד קשים גם כאשר מגיעים לכך בהסכמה ובמינימום מחלוקות. נחוצה תקופת החלמה, נחוצה תמיכה של האנשים הקרובים אליכם ובמיוחד של עורך הדין שלכם. לא פעם התמיכה והסיוע שלהם חיונית לעזור לכם להחזיק מעמד בדרך הארוכה. זה ההבדל בין בחירה של עורך דין שמלווה אתכם כמו משפחה לבין מי שאינו מסייע לכם לפתור בעיות בגירושים. חשוב מאוד לבחור מי שנוח לכם אתו ואפשר לדבר אתו על הכל על מנת לבחור את האסטרטגיה הנכונה לתיק ולנהל אותה בשיקול דעת ובאמפתיה גדולה. זאת הסיבה שבמשרד עורך-דין רון מיור מקפידים על יחסי אנוש מצוינים ועל ליווי אישי בכל צעד ותיק של הלקוחות שנעזרים בו.