מקומונט חיפה והקריות

כל צעד חוזי מחייב עורך דין

קרדיט - Canva

מקרקעין ונדל”ן הפכו להיות להיט למשקיעים קטנים שלא תמיד יודעים כיצד להתנהל וסומכים רק על חברים או מי שנראה להם בר סמכא. חשוב לומר אחת ולתמיד שגם אם יש לכם אנשי נדל”ן מנוסים ומבינים, עדיין כל צעד שתרצו לעשות בתחום זה מחייב ליווי משפטי ורצוי כבר מהרגע הראשון. נדל”ן אמנם נראה בטוח ויציב אולם הבעלות עליו וחוקים שונים שחלים עליו ועלולים לסכל את התכניות שלכם ואפילו את כספכם חייבים בחינה מדוקדקת של עורך דין מקרקעין במרכז. זה נכון לגבי כל נכס שתרצו לשכור או להשכיר, לקנות או למכור, להשקיע בו או לברר זכויות שונות אם הוא שייך לכם. לכל זה נוסף גם החשש הגדול מפני ריבוי מקרי הונאה והשתלטות על נכסים מצד גורמים שונים, שמנצלים את חוסר הידע של הבעלים. אם אתם בעלי נכס או שוקלים לרכוש אחד כזה לכל מטרה, רצוי לפנות בהקדם לשירותי עו”ד כמו תומר טייכמן – משרד עו”ד מגשר ונוטריון, בעל ניסיון רב שנים בתחום זה.

מי מאמת את הזהות שלכם?

בתקופה שבה כל אחד יכול להדפיס מסמכים ולזייף אותם בקלות, יש חשיבות רבה ביותר לכל מי שיכול לאמת את הזהות שלכם או של אנשים שאתם נמצאים אתם בקשר עסקי או אחר. את כל זה יכול לאמת ולחתום רק נוטריון רמת גן, שהוא הסמכות היחידה שמכירים בו כל הגופים הרשמיים בישראל ובמדינות אחרות. שירותי נוטריון הם השירותים שהמציאו מדינות שחתומות על אמנה זאת על מנת להכיר בסמכות רשמית ואמינה שיכולה לאשר נכונות של מסמכים שונים כמו תעודות לידה ונישואין, תעודות ומסמכים רשמים כמו צוואות והסכמים שונים, וגם את זהות האנשים שמגישים אותם לצורכיהם. זה יכול להיות בעת אישור צוואה וקבלת צו ירושה, או בזמן הגשת בקשה לאזרחות או כל פנייה לבית המשפט על מנת לקבל הכרה מסוימת. יש תחומים רבים שבהם שירות זה חיוני ונדרש ולכן חשוב גם למצוא עו”ד נוטריון שמספק שירות זה.

חשוב לתת אמון בעורך הדין שלכם

מלבד ידע משפטי והתמצאות בחוק, אם אתם מחפשים עורך דין שאתם יכולים לסמוך עליו ולתת לו לטפל בעניינים השונים שלכם, בדקו את העשייה שלו לאורך השנים. כשאתם פונים אליו להתייעצות אתם תדעו מיד אם אתם מקבלים את התשובות ואת השירות שאתם מצפים לו מעו”ד שמסור למקרה שלכם ומטפל בכם עד קבלת התוצאות הטובות ביותר מבחינתכם. זה בדיוק מה שמציע לכם תומר טייכמן – משרד עו”ד מגשר ונוטריון, כמו לכל לקוחותיו הרבים.