מקומונט חיפה והקריות

כל מה שחשוב לדעת על עיצוב גינות בבניין משותף

קרדיט - Freepik

מתגוררים בבניין משותף? הגינה שמקיפה את הבניין משפיעה על האווירה וגם על שווי הנכס. דירות בבניין מטופחים עם גינה מושכרות ונמכרות במחירים גבוהים ממחירי השוק. הטיפים הבאים נועדו לסייע לכם לעצב גינה סביב הבניין בקלי קלות. עיצוב גינות פרטיות ניתן להתאמה אישית לתנאים בשטח ולהעדפה שלכם. האחריות למימון עיצוב הגינה והתחזוקה שלה חלה על כל דיירי הבניין. בתכנון הגינה כדאי לקחת בחשבון גם שיקולי תקציב.

מה חשוב לשאול לקראת עיצוב גינה לבניין?

  1. איזה סגנון עיצוב כדאי לבחור?
  2. איזה תקציב אחזקת גינות ניתן לקבוע?
  3. מי יהיה אחראי לתחזוקה השוטפת של הגינה?

עיצוב גינות בחצר וגם עיצוב גינות גג אפשרי בכמה סגנונות, הנכם מוזמנים לבחור בין גינה במראה טרופי, גינה מינימליסטית, עיצוב מודרני, גינת תבלינים, גינת קקטוסים, גינה במראה אביבי פרחוני וכן הלאה. אחזקת גינות אפשר לבצע באופן עצמאי או באמצעות חברת גינון. שירותי חברת גינון יהיו לרוב הבחירה המשתלמת ביותר. תחזוקה שוטפת של גינות כוללת השקיה, כיסוח של הדשא, גיזום, שתילה.

טיפים שימושיים לעיצוב נכון של גינת בניין

תחזוקה שוטפת של הגינה הכרחית לשמירה על מראה מעוצב ומטופח. כבר בשלב תכנון הגינה כדאי לקחת בחשבון את האחזקה ולבחור בהתאם את סוג הצמחים. בבחירת צמחים נתייחס גם לתנאים בשטח עם דגש על האקלים. חלוקה של השטח לאזורים חיונית בעיצוב של גינות בניין, עיצוב גינות גג, עיצוב גינות מרפסת, את ההפרדה ניתן לבצע עם חלוקי נחל, אבנים, חיפוי, התקנת משטחי דשא סינטטי. את מספר האלמנטים בגינה יש להתאים לגודל מבלי להעמיס יותר מדי אלמנטים.

איך בוחרים נכון חברת גינון?

עיצוב גינות פרטיות הוא מקצוע לכל דבר. על מנת לבחור נכון את חברת הגינון שלכם שימו לב לחוות דעת של לקוחות קודמים, עבודות קודמות, ניסיון. חיפוש קצר ברשת האינטרנט יציג בפניכם ביקורות והמלצות על חברת הגינון, שימו לב למועד בו ניתנו ההמלצות ולגורם שמאחורי ההמלצה. בתחום כמו גינון יש משמעות לניסיון, חשוב לבחון עבודות קודמות של החברה.

איך מעצבים נכון גינת בניין קדמית?

על עיצוב הגינה בחזית הבניין להיות בעל קווים ברורים, עלינו למנוע מכניסה של צמחים ושיחים אל שביל הכניסה. בעיצוב הגינה הקדמית נקפיד על גיזום שוטף. עבור גינה קדמית נהוג לבחור פרחים בגוונים בהירים, עצים ושיחים נמוכים. בחירה נכונה תהיה צמחים ששומרים על מראה מסודר ומרשים. הגיע הזמן לעצב מחדש את הגינה? מעוניינים לתכנן גינה חדשה? חברת ע.ח עבודות גינון מציעה עיצוב גינות פרטיות בהתאמה אישית, עיצוב גינות מרפסת וגם עיצוב גינות לבניינים, את כל העבודות מבצע צוות מנוסה תוך הקפדה על שירות אדיב, חומרי גלם איכותיים ועמידה בתקציב.