מקומונט חיפה והקריות

יש חלומות אותם ניתן להגשים בכל גיל

קרדיט: pexels.com

אם תשאלי אותנו, אנחנו מאמינים כי אין גבול לחלומות. גם אם את נערה צעירה יחסית, אבל תמיד מסתכלת על הציפורניים של חברות, על סרטונים באינטרנט ויודעת בדיוק מה את מתכוונת לעשות כשיגיע זמנך לפרוץ, הרי שאת מוכנה ללימודים. אנחנו מאמינות כי חשוב ללמוד במקום מסודר. מדוע? נכון, ברשת אפשר למצוא היום הרבה מאוד מידע ובהחלט, להתמקצע ברמה גבוהה. עם זאת, הרי שהרשת עלולה להוביל אותך לפספס כמה דברים חשובים. אז אם את רוצה לשמוע הכל על אקדמיה לציפורניים ולמה כל כך חשוב ללמוד בצורה מקצועית, אנחנו כאן כדי לספר לך כל מה שאת צריכה לדעת.

למה כל כך חשוב ללמוד במקום מקצועי

כאמור, אפשר היום ללמוד ברשת לא מעט, אבל זה לא תמיד מספיק. דווקא בגלל עודף המידע, אנחנו נגלה מהר מאוד כי אפשר ללמוד כל מיני דברים דרך הרשת, אבל לא בהיכרח אלו הדברים אותם כדאי ללמוד. כך, אנחנו עלולות לעשות פעולות אשר יסכנו אותנו או את הלקוחות שלנו. אנחנו גם נגלה כי בתור מי שרוצות להפוך תחביב למקצוע, אנחנו צריכות לדעת באילו תכשירים אנחנו מתכוונות להשתמש לא? בדיוק בגלל זה היה לנו חשוב לקיים קורס לק ג’ל לנערות במרכז. כך, מצד אחד, את יכולה ללמוד עם בנות גילך. לרכוש מקצוע ולפתח את התחביב שלך עוד קצת. מצד שני, תקבלי ליווי מנשות מקצוע, תלמדי מהטובות ביותר בתחום ותצאי לעבוד כשאת בטוחה כי מה שאת עושה לא גורם נזק לאף אחת אלא רק להיפך.

אנחנו רוצות לספר לך עלינו כמה דברים

אנחנו כאן כדי ללמד אותך וכדי לעזור לך לפתח את התחביב שלך מתוך תשוקה ואהבה עצומה למקצוע. מכללת Bio SCULPTURE  היא שלוחה ישראלית של החברה העולמית. אנחנו כאן כדי לתת לנשים אשר אוהבות את התחום סוג של בית. אנחנו מאמינות כי העבודה שלנו היא שליחות. כאשר אנחנו עוזרות לכן ללמוד על המקצוע, להכיר את רזי העולם העסקי, אנחנו למעשה מאפשרות לעוד ועוד נשים מכל רחבי הארץ, ליהנות מטיפולי ציפורניים וטיפולי ביוטי ברמה גבוהה. אנחנו כאן כדי לעזור לך להתפתח וללמוד דברים חדשים, על מנת שתוכלי להפוך לאשת העסקים אשר תמיד רצית להיות. אם את רוצה ללמוד עוד ואם את רוצה להתפתח ביחד איתנו, נשמח לעזור לך. מוזמנת ליצור איתנו קשר ואנחנו נעמוד לצידך עם הכוונה וייעוץ מקצועי.