מקומונט חיפה והקריות

יום כיף בצפון עם ניחוח דרוזי

קרדיט - Canva

בין כל הפינות היפות והנופים המרהיבים של ישראל, עוספיא, כפר דרוזי עתיק הממוקם על רכס הכרמל הירוק, מציע חוויה ייחודית ומרתקת. פרויקט “עמים וטעמים” מזמין אתכם ליום כיף בצפון שלא תשכחו, המשלב אירוח דרוזי אותנטי וסיפורים מרתקים על ההיסטוריה והתרבות של העדה הדרוזית.

במרחק של שעה נסיעה בלבד מהמרכז, על הרכס הירוק של הכרמל, שוכן הכפר עוספיא. זהו מקום בו תוכלו להריח, לטעום, לגעת ולהרגיש את האווירה המיוחדת של העדה הדרוזית. עמים וטעמים מציעים לכם חוויית יום כיף בצפון המשלבת היכרות עם המסורת, המנהגים ואורחות החיים של הדרוזים. בסמטאות הרובע העתיק תוכלו לשמוע סיפורים ממקור ראשון על ההיסטוריה והוואי החיים של הדרוזים, ולהתחבר לתרבות רבת השנים שלהם.

חוויה מגבשת ומעשירה

בין אם מדובר בקבוצת עובדים המחפשת יום גיבוש מהנה, קבוצת חברים הרוצה לגלות פינות נסתרות או משפחה המחפשת חוויה ייחודית, עמים וטעמים מציעים אטרקציות לקבוצות בצפון המותאמות אישית לכל קבוצה. מה תוכלו לעשות במסגרת אטרקציות אלה?

הסיור עובר בסמטאות הצרות של הכפר, בהן תוכלו להרגיש את ההיסטוריה מתעוררת לחיים. מדריכים מקומיים יספרו לכם סיפורים מרתקים על ההיסטוריה של הכפר ועל חיי היום-יום של הדרוזים, ויסבירו לכם על המנהגים והאמונות הייחודיות לעדה.

במהלך הסדנאות תלמדו כיצד להכין מנות דרוזיות מסורתיות כמו מנסף, פטאייר ועלי גפן ממולאים. הסדנאות נערכות על ידי נשים דרוזיות מקומיות שיחשפו בפניכם את סודות המטבח הדרוזי וילמדו אתכם את הטכניקות והמתכונים שעוברים מדור לדור.

מפגשים אלה מציעים הזדמנות נדירה לשמוע ממקור ראשון על חיי היום-יום של הדרוזים, על המנהגים והמסורות שלהם, ולהבין את התרומה שלהם לחברה הישראלית. המפגשים נערכים בבתי המשפחות הדרוזיות המארחות, ומאפשרים לכם להרגיש את החמימות והאירוח הלבבי של הדרוזים.

הפרויקט “עמים וטעמים” פועל מזה 25 שנה, למען הכרת המסורת, המנהגים ואורחות חייה של העדה הדרוזית, יצירת מפגש בין תרבויות וקידום אהבת האדם. כל אחד מהפעילויות והאטרקציות מותאמות אישית לקבוצה שלכם, ומבטיחות חוויה מרתקת ומעשירה.

עמים וטעמים מציעים חוויה ייחודית שתעשיר אתכם בידע, תרבות והנאה. התקשרו אלינו עוד היום והזמינו את החוויה הבלתי נשכחת שתעשיר אתכם בידע, תרבות והנאה.

בין אם אתם מחפשים יום כיף בצפון או אטרקציות לקבוצות בצפון, עמים וטעמים מציעים לכם חוויה ייחודית, מרתקת ומלאת תוכן. עם ניסיון של מעל 25 שנה בתחום, צוות עמים וטעמים מבטיח להעניק לכם חוויה בלתי נשכחת שתחבר אתכם לתרבות ולמסורת הדרוזית האותנטית. הצטרפו אלינו וגלו עולם חדש ומרתק, ממש כאן בכרמל. ליצירת קשר ופרטים נוספים: 04-8390125