ההגעה לסניף נחלה וסוכנות קריית חיים מערבית, תתאפשר בהזמנת תור מראש בלבד, ומצטרפים ל-13 סניפים וסוכנויות בעיר המעניקים שירות רק באמצעות “תור בקליק”
בשורה לתושבי חיפה. בקרוב יצומצמו משמעותית זמני ההמתנה בסניפי הדואר בעיר. החל מהשבוע ניתן יהיה להגיע גם לסניף הדואר נחלה (רחוב הרצל 63) ולסוכנות קריית חיים מערבית (ארן זלמן 56) בהזמנת תור מראש לפני ההגעה ליחידה, וזאת על מנת להימנע מהמתנה ממושכת בסניף. מאז החלה הטמעת שירות הזמנת תור מראש בינואר השנה, חלה עלייה משמעותית בהזמנת תור מראש, וכיום 50% מכלל המגיעים לדואר כבר מזמינים תור לפני ההגעה.
בני לוי, סמנכ”ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל אמר: “כחלק ממהלך מקיף שהחברה מבצעת לשיפור השירות אנו מעודדים הזמנת תור מראש בדומה לקופות החולים, לבנקים ולרבים ממשרדי הממשלה, ואת התוצאות בצמצום זמני המתנה לקבלת השירות מאז “תור בקליק” אנו רואים בשטח. הזמנת “תור בקליק” מאפשרת ללקוחות להגיע בזמן ולמקום שנוחים להם ולהתקבל במהירות, ומאפשרת לנו להיערך נכון יותר להגעתם תוך ויסות העומסים בהתאם לביקושים ביחידות השונות. כיום כמחצית מיחידות הדואר כבר מחייבות הזמנת תור מראש ואנו רואים את התוצאות בהתאם”.
שירותי הדואר לתושבי חיפה ניתנים כיום באמצעות 55 יחידות דואר: 22 סניפים וסוכנויות דואר ישראל, ו-33 מרכזי מסירה לרווחת התושבים, מתוכם כבר 14 סניפים וסוכנויות מאפשרים הגעה בהזמנת תור מראש בלבד.
ניתן להזמין תור מראש באתר הדואר www.israelpost.co.il וכן באפליקציה בנייד או טלפונית במוקד הטלפוני 171. כחלק מהערכות החברה הורחבו הקצאות התורים באתר החברה ובמוקד, על מנת לספק את הביקושים בסניפים. חלק מהתורים ביחידות אלה הוקצו להגעה מזדמנת של לקוחות שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 80 ובעלי מוגבלויות עם תעודת פטור מתור.