מקומונט חיפה והקריות

השילוב המושלם לנוחות ובטיחות – המוצרים שכל הורה צריך להכיר

קרדיט: pexels.com

כסא בטיחות גרקו

כשעומדים לפני הולדת תינוק חדש המצטרף למשפחה, או אולי הימים הראשונים לאחר הלידה, יש לא מעט רכישות שעלינו לבצע כדי להתאים את עצמנו אל הבייבי ואת הבייבי אל העולם החדש והבלתי מוכר עבורו. עגלה, עריסה, מוצצים ובקבוקים, בגדים וחיתולים, ועוד משהו שאסור לנו לשכוח- כסא בטיחות. בשונה מהרבה מוצרים אחרים שיכולים להמתין כמה ימים עד שנתפנה, נתאושש מעט, נמצא את הכוחות ואת הסבלנות ונמצה את חוויות הרכישה- רכישת כסא בטיחות אינה יכולה להמתין זמן רב, על פי חוק לא ניתן לשחרר ילוד ממחלקת היולדות ללא כסא בטיחות תקני, וגם לא יהיה ניתן לקחת אותו הביתה בלעדיו- אתם הרי לא מתכוונים להוליך את היולדת רגלית… לה בבה מציעים לכם רכישה מצוינת- כסא בטיחות גרקו שיתאים לכם בול ולא רק לבייבי החדש.

למה דווקא כסא בטיחות גרקו

כסא בטיחות גרקו הוא מוצר מדהים שאנחנו אוהבים במיוחד במחלקת כסאות הבטיחות שלנו בחנויות ובאתר. חברת גרקו היא חברה ותיקה, אבל לא יותר מדי מזקינה ומיושנת. החברה חרטה על דגלה את הערכים החשובים ביותר עבור הורים ותינוקות- בטיחות ונוחות. בשל כך, ברכישת כסא בטיחות גרקו אתם תקבלו דגם נוח במיוחד, מרופד ומותאם באופן מדויק לגודל ומבנה גופו של התינוק, עם קשירת איזופיקס ייעודית לבטיחות מלאה הכוללת אופציות שונות בהתאמה לרכב שלכם, וכמובן- הבטחת איכות ברמה הגבוהה ביותר בהתאם לכל מכוני התקנים בעולם. כסא בטיחות גרקו מציע מענה מושלם לנסיעות קצרות וארוכות, הוא נוח ובריא לגבו של התינוק, מתאים החל מגיל לידה ויש גם דגמים משולבים שיתאימו לטווח גילאים רחב הרבה יותר.

מתי צריך לרכוש כסא בטיחות חדש

אם יש לכם כסא בטיחות שנשאר במחסן מהבייבי הקודם שכבר גדל, או אם אתם רוצים דווקא לקחת כסא בטיחות מחברים שכבר אינם זקוקים לו- חשוב שתדעו כי לכל כיסא בטיחות יש תוקף של שנים ספורות לרמת הבטיחות שלו, ובדרך כלל מומלץ לרכוש כסא חדש. כסא בטיחות גרקו יוכל להתאים לכם עבור התינוק לאורך שלבי התפתחותו ולצמוח יחד איתו לבוסטר בעת הצורך. כנסו לראות אותו.

טיולון יויו

אם אתם מחפשים טיולון איכותי לתינוק שלכם, כדאי שתכירו את טיולון יויו. מדובר על טיולון אשר ידוע בעיצוב הקומפקטי שלו ובקלות השימוש בו. בניגוד לטיולונים אחרים שהם מגושמים, כבדים וגדולים יותר. את הטיולון המדובר ניתן לקפל ולפתוח ביד אחת, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור כל הורה שנמצא בתנועה. השלדה הקלה במשקל של 6 ק”ג מבטיחה ניידות ללא מאמץ. מעבר לכך, מערכת המתלים המתקדמת שלו מאפשרת נסיעה חלקה עם למשטחים לא אחידים.

מה חשוב לדעת על טיולון יויו?

טיולון יויו הוא טיולון מעוצב באופן מודרני אשר גורם ללא מעט הורים שאוהבים טיולון מעוצב ומודרני. מעבר לכך, הטיולון זמין במגוון רחב של צבעים המאפשר התאמה לטעם האישי של כל הורה. מעבר לכך, הוא עשוי מחומרים עמידים כך שהוא מבטיח שהוא יציבות וכן אורך חיים. כמובן שכאשר מדובר על טיולון לתינוק, חשוב מאוד להבטיח שהוא יהיה איכותי עבורו ולא יסכן אותו באופן כלשהו. טיולון יויו תוכנן מתוך מחשבה על נוחות, מה שהופך אותו לבחירה האידיאלית עבור הורים עסוקים. אחת התכונות הבולטות של הטיולון המדובר הוא הטיפול הקומפקטי שלו. הוא מאפשר נשיאה ואחסון נוחים של הטיולון גם במקומות קטנים והדבר שימוש מאוד עבור נסיעות. כמובן שהעובדה שהטיולון קל משקל מקלה על התמרון ברחובות צפופים, בתחבורה ציבורית ועוד. מה שעוד מייחד את הטיולון הוא מנגנון הקיפול שלו ביד אחת שמאפשר לכל הורה לקפל ולפתוח את העגלה במהירות ובקלות תוך כדי שהוא מחזיק את התינוק.

למה דווקא טיולון יויו?

מעבר לכך, טיולון מגיע עם מגוון רחב של אביזרים לרבות: כיסוי גשם, תיק נשיאה ועוד. הוא מגיע במצבי שכיבה מתכווננים והמושב המרופד של התינוק שלכם מבטיח שלתינוק שלכם יהיה נוח כאשר אתם מטיילים אתו בחוץ. הוא מציע יתרונות רבים הן להורים והן לתינוקות, כאשר עבור הורים העיצוב הקל. המשקל והקיפול הקומפקטי שלו מקל על הנשיאה והאחסון אפילו במרחבים קטנים. עבור התינוק הטיולון המדובר מציע נסיעה נוחה ובטוחה, המושב המרופד שלו והשכיבה הרב מצבית יבטיחו שהתינוק שלכם יוכל לשבת ולשכב בצורה נוחה במהלך הטיולים.

בוגבו בי 6

בוגבו היא יצרנית עגלות מפורסמת, אולי אפילו המוכרת ביותר ברחובות ישראל. הישראלים אוהבים את בוגבו בגלל כמה יתרונות בולטים שלה שמתאימים בול לצרכים הישראליים שלנו, אבל אנחנו לא לבד, בכל העולם אוהבים את דגמי הבוגבו, וזה אולי הופך את החברה למותג מוכר ביותר בארץ ובעולם, כאשר הדגמים המפורסמים שלה הופכים ללהיטים קבועים בכל מקום. הייחודיות של בוגבו, היא העובדה שהדגמים הטובים שלה לעולם לא יורדים מן המפה, ככה זה בפוקס, קמיליון, וגם דגם בי- כנראה הדגם האהוד ביותר שלה בישראל. לה בבה מציעים לכם מגוון דגמי עגלת בוגבו, כאשר בראש מככב כמובן דגם בוגבו בי 6 אבל יש לנו גם נוספות בשבילכם כמובן, הכל עם החותמת של בוגבו האגדית.

למה בוגבו בי 6

כאמור, חברת בוגבו משווקת דגמי על קבועים, היא אינה מחליפה דגמים ושולחת את הקודמים לארכיון, אלא משפרת שוב ושוב את הסדרות הקיימות ומציגה דגם משופר מן הסדרה. כך למשל דגם בי התחיל ממספר 3, התקדם לבוגבו בי 5 ובשלב הבא העלה על הכביש את עגלת בוגבו בי 6, המשופרת והמתוחכמת ביותר בסדרה. רבים יאמרו כי בוגבו בי היא הדגם הכובש ביותר של בוגבו, בזכות העיצוב המאד ייחודי שלה ששונה מכל עגלה אחרת בשוק. הבי היא מצד אחד עגלה של ממש ולא עריסה קטנה עם גלגלי עגלה כמו עגלות אחרות שמצטיינות במימדים קטנים ונוחים, אבל מצד שני היא קומפקטית לא פחות מהחזקות ביותר בתחום. בוגבו בי 6 מציגה את העיצוב הייחודי והמדהים של דגמי הבי, עם שיפורים טכניים שעושים את העגלה לווירטואוזית. גובה נוח יותר מן הדגמים הקודמים, גלגלים בולמי זעזועים, גגון מלא להצללה מלאה נגד השמש, אמבטיה מאווררת ובריזית, ועוד הרבה פיצ’רים קטנים נוספים.

כמה זה עולה

למרבה המזל, לדגם הקטן הזה של בוגבו יש גם מחיר קטן, הכל יחסית כמובן, אבל בוגבו בי 6 זולה יותר בהשוואה לדגמי דרגונפליי או אחרים של בוגבו, והעובדה הזו מוסיפה לה נקודות בקרב הציבור. כנסו לבחור את בוגבו בי 6 שלכם אצלנו.