מקומונט חיפה והקריות

המטרה, להוציא את הילדים שלנו להתאמן

קרדיט: pexels.com

כולנו שומעים כל הזמן על הנזקים הרבים הנגרמים לנו מהשימוש החוזר ברשתות חברתיות ובמסכים. אם אנחנו צריכים לסמן תופעה אחת בולטת החוזרת על עצמה כל הזמן, היא העובדה כי הילדים היום ממעטים לשחק בחוץ. אנחנו יודעים כי פעילות ספורטיבית, תזוזה וכן הלאה, משפרות תחושות של הנאה, סיפוק ועוד. אנחנו יודעים כי מי שלא מקיים פעילות ספורטיבית באופן קבוע עלול לסבול מהשמנה, תחושות קשות כמו דיכאון, אובדן חשק וכן הלאה. עם כל הרצון הטוב, אנחנו יודעים כי זה לא פשוט לעודד את הילדים שלנו להתחיל לקיים שגרת אימונים קבועה. אבל אנחנו מאמינים כי נינגה לילדים בהחלט יכולה לעשות שינוי. מה מיוחד בענף הספורט הזה ולמה לא היינו מוותרים עליו, על הכל נדבר בהרחבה במאמר הבא.

מה אנחנו צריכים כדי להצליח להתמיד

אנחנו רוצים להסביר בקצרה, מדוע כל כך קשה להתמיד ולקיים פעילות ספורטיבית באופן קבוע. הרי על פניו, אם אנחנו מודעים לכל היתרונות הרבים שיש לשגרת אימונים קבועה, למה אנחנו לא פשוט מתמידים בה וזה הכל? העניין הוא שאנחנו מתוכנתים, במוח שלנו, לעשות הכל כדי שלא ניאלץ לסבול. מה זאת אומרת? המוח שלנו, ברגע בו אנחנו לובשים את בגדי האימון ונעלי הריצה יגיד לנו, למה לא כדאי לנו, למה אנחנו לא מרגישים טוב, לא יכולים לעשות זאת וכן הלאה. למוח לוקח משהו כמו שבע דקות לתוך האימון כדי לשחרר אנדרופינים והורמונים נוספים אשר מעוררים תחושה של סיפוק, הנאה וכדומה. לכן, כדי שבכלל נוכל להתחיל בשגרת אימונים, אנחנו צריכים שיתקיימו כמה תנאים:

  1. הפעילות צריכה להיות מהנה: נינגה לילדים בהחלט יכול לענות לקטגוריה הזו.
  2. כדאי לעבוד עם מאמן או קבוצה: מה שיקטין את הסיכוי של הילדים שלנו לנסות ‘להתחמק’ בתחילת האימון כדי לעשות משהו אחר.
  3. כדאי לעבוד במסגרת פעילות המפתחת את הגוף כולו ולא איזורים מסוימים בלבד: שכן, אם אנחנו רוצים בכל זאת להרגיש טוב אבל ‘לא לעבוד קשה’, כדאי לבחור בפעולה אחת ממוקדת עליה אנחנו יכולים לחזור לאורך הזמן.

עכשיו הזמן להצטרף וליהנות

נינגה לילדים היא פתרון מצויין במובן הזה. במתחם תמצאו כמו ‘מסלול מכשולים’, אשר על מנת לעבור אותו הילדים צריכים לגלות גמישות מחשבתית, עירנות, יכולות גופניות ועוד. אם אתם רוצים לטעת בילדים תחושה של ביטחון עצמי ומסוגלות, אנחנו ב מיי נינגה, ממתינים לכם ממש עכשיו.