מקומונט חיפה והקריות

הייעוץ שיחסוך לכם כסף רב לשנים רבות

קרדיט - Pixabay

עסקת משכנתא היא מהעסקאות הגדולות ביותר שאדם עושה ויש כאלה שעוברים זאת רק פעם אחת. אבל גם בפעם היחידה שבה אתם קונים דירה אתם מתחייבים בדרך כלל לעשרות שנים, ולכן זה משמעותי ביותר לחסוך מכם כמה שיותר ריבית והחזרים במהלך השנים. בסופו של דבר, החזרי משכנתא מצטברים לסכומים גדולים שהם למעשה הרווח של הבנק ואף אחד אינו צריך לשלם יותר מדי על נכס כזה. יועץ משכנתאות מומלץ יעזור לכם לבדוק את המשאבים שעומדים לרשותכם, יברר אתכם בכמה החזר חודשי תוכלו לעמוד ומהן התכניות הפיננסיות שלכם כדי שתוכלו להרשות לעצמכם לקנות בית משלכם. לאחר מכן, הוא יעזור לכם בהסברים ובייעוץ להרכיב תמהיל משכנתא שתוכלו לעמוד בו והבנק יסכים לאשר, משום שבסופו של דבר בנקים מרוויחים ממשכנתאות והם זקוקים להצעת פשרה שתהיה כדאית גם להם. חנה אבייב, יועצת משכנתאות ופיננסים מוסמכת מלווה כבר שנים רבות את הלקוחות שלה בדרך לקניית דירה בתנאים הטובים ביורת שהיא יכולה להשיג להם.

לפתוח עסק מבלי לשקוע בחובות

עסקים שנפתחים מדי שנה חייבים להיות מתוכננים עד פרטי הפרטים, ולדעת בדיוק מאיפה מגיע ההון שמשקיעים בתחילה לרכישת ציוד וחומרים כדי להפעיל את העסק. במקרים רבים בעלי העסקים נוטלים משכנתא לעסקים, ולא תמיד יודעים מהן ההתחייבויות שלהם ועד כמה יכלו לחסוך לעצמם תשלומים רבים. המשכנתאות וההלוואות שנותנים לבעלי עסקים יכולות להיות אטרקטיביות יותר אם עובדים עם יועצת משכנתאות צמודה שמטפלת בכל מה שקשור בהשגת העסקה הטובה ביותר לכם. התנאים להחזרי המשכנתא, הריבית והמסלולים השונים שמבטיחים ששום תנודות כלכליות לא יפילו אתכם עסקית, הם הטובים ביותר שתוכלו לקבל ואתם בהחלט רוצים להתחיל כך ברגל ימין את העסק שלכם.

דירות במחיר זול יותר

המבצעים השונים שבהם אנשים מגרילים דירות של משרד השיכון בתכנית מחיר למשתכן כדאיים גם לאנשים שלא מבינים מאיפה לקחת משכנתא גם לדירה זולה יותר. אם מקבצים את כל התנאים ובונים תמהיל נכון של משכנתא במחיר למשתכן, אפשר לעזור לכם להגיע לדירה ראשונה שתעזור לכם להתחיל כמשפחה צעירה ברגל ימין. בזכות הקלות והטבות שונות ובניית תכנית כלכלית נכונה עוזרת לכם לעלות על הדרך הנכונה לעצמאות כלכלית עם נכס כדאי שהוא כולו שלכם. אבל את זה חייבים להתחיל בייעוץ משכנתאות מקצועי שפורס לפניכם את כל האפשרויות בפניכם. חנה אבייב, יועצת משכנתאות ופיננסים מוסמכת עומדת לרשותכם כדי לעזור לכם להגיע לדירה הראשונה שלכם במחירים שפויים לחלוטין.