מקומונט חיפה והקריות

דרכי עבודה שונות במקרי גירושין

קרדיט - Freepik

גירושין הם עניין מורכב מבחינות רבות, הן עבור בני הזוג הפרודים והן עבור כל המעורבים, בין אם מדובר בילדים, בני זוג חדשים, חברים או בני משפחה אחרים. תהליך של גירושין בבית משפט עלול להיות ארוך ולהיגרר במשך שנים ארוכות ומתסכלות, כאשר בסופן, בית המשפט עלול לפסוק בצורה שאינה מיטיבה עם אחד מבני הזוג, או אפילו עם שניהם. כאשר פונים לבית משפט, הוא מקבל את ההחלטות בצורה אובייקטיבית בהתחשב בנסיבות מסוימות ולא בהכרח ברצונות בני הזוג, לכן, כדי להגיע לחלוקה שווה שגם מתחשבת ברצונות הזוג הנפרד, כדאי לפנות לאפשרות של גישור. גישור גירושין הוא הליך אשר יכול להחליף את ההליך המשפטי בעת תהליך הגירושין – עורך הדין המשמש גם כמגשר עובד עם שני בני הזוג, יוצר אינטראקציה והבנה הדדית ובכך, מסייע להם להגיע לפשרות ולהסכמות רחבות טווח אשר מקובלות על שניהם בנושאים חשובים אשר מתדיינים עליהם בעת הגירושין.

פתרונות מגוונים לשמירה על שלום בית וכבוד הדדי

נושאים בהם מטפל המגשר יכולים להיות מגוונים, החל מקביעה והסכמה על דמי מזונות ילדים ומזונות אישה, חלוקת זמני שהייה עם הילדים וגם, קבלת החלטות לגבי חלוקת רכוש. נושאים אלו הם מהקשים ביותר לפתירה וכאשר פונים אל סיוע של בית משפט, הם גוררים בעקבותיהם דיונים ארוכים וקרבות משפטיים בין עורכי הדין של בני הזוג. עם זאת, מלבד הגישור עצמו, אחד הפתרונות שעוזרים לזוגות להימנע ממקרי גירושין קשים וארוכים, אשר מומלץ לשקול טרם הנישואין, הוא דווקא הסכם הממון, למרות השם הרע שאולי יצא לו בקרב אנשים. עריכת הסכם ממון לפני נישואין יכולה לסייע בתהליך הגירושין, שכן, במסגרת ההסכם בני הזוג יכולים להחליט עוד מלכתחילה על נושאים חשובים כמו חלוקת הנכסים, זמני השהות והחלטות הקשורות לגידול הילדים ובכך להימנע מעימותים כאלו בעת הגירושין.

עבדו עם עורכי דין ששמים את טובתכם בראש סדר העדיפויות

נקלעתם למצב משפחתי מסובך ואתם זקוקים לעזרתם של מגשרת או מגשר במודיעין והסביבה? משרד עורכי הדין גילה עיני מומחה בדיני המשפחה. עורכת הדין גילה עיני בעלת ניסיון רב בדיני המשפחה, והיא בוחרת את האסטרטגיה המשפטית היעילה ביותר למקרה האישי של כל לקוח, מלווה ומספקת תמיכה ואוזן קשבת לכל אורך ההליכים, מתוך הידיעה כי דיני המשפחה מערבים מקרים מאתגרים אשר מכבידים על חיי הלקוח מכל הבחינות. המשרד מתנהל בדרכי גישור, בכוונה להגיע להסכמים בין בני הזוג שיטיבו עמם ועם הילדים ויובילו לשמירה על שלום בית לטווח ארוך, אך עם זאת, המשרד גם מספק ייצוג משפטי מוביל במקרים של הבאת התיק לדיון בבית המשפט. היכנסו לאתר כבר עכשיו וקבעו פגישת ייעוץ כדי למצוא יחד עם צוות המשרד המסור את הפתרונות המדויקים והמתאימים ביותר אליכם.