מקומונט חיפה והקריות

גם למעסיקים מגיעה הגנה

קרדיט - Pixabay

כשמדברים על סכסוכי עבודה מדברים בדרך כלל על זכויות עובדים ושוכחים שיש גם למעסיקים זכויות שיש להגן עליהן. לא פעם הם זקוקים לליווי משפטי על מנת לוודא שאינם עוברים על החוק או שהם נוהגים נכון בכל התקשרות שלהם עם עובדים האחריות המוטלת על כתפי מעסיקים ומנהלים שכירים רבה מאוד ויש לפעמים צורך בייעוץ משפטי או רענון נהלים על פי תקדימים או שינויי כלשהם, שרצוי לדעת כדי לטפל נכון במקרים שונים. בדרך כלל, שגרת עבודה לא כרוכה בבעיות מיוחדות וכך צריך להיות. אולם, יש תחומים רבים שבהם עורך דין דיני עבודה מומלץ מוודא שאין תקלות בהעברות תשלומים, בחישוב גמר חשבון של עובדים שסיימו את העסקתם, בכיבוד ההתחייבויות בחוזה ובפתרון אי הבנות שנוצרו עם הזמן. ככל שמטפלים בבעיות כאלה מוקדם יותר כך נמנעות אי הבנות שתופחות לממדים גדולים ולכן ליווי משפטי צמוד לכל מעסיק באופן שוטף מספק מענה מקצועי נאות. חן דיין שלום – משרד עורכי דין מלווה מעסיקים רבים כדי להבטיח שהעבודה תתנהל כשורה וללא הסתבכויות.

לא חייבים לוותר על תביעה

לא פעם קורה שאנשים מוותרים על הזכויות שלהם משום שהם חושבים שלא יוכלו לעמוד בתשלומים על תביעה מוצדקת מאין כמוה, וזה חבל. אם יש לכם זכויות שהופרו או תשלומים שעוכבו או כל עוול אחר שנגרם לכם, אפשר לפתור זאת בדרך הטובה ביותר על סמך אחוזים. עורך דין דיני עבודה לפי אחוזים עובד אתכם על התביעה שלכם על כל מורכבויותיה תמורת אחוזים שיתקבלו מהסכומים שמגיעים לכם. תביעה כזאת נבדקת כמובן על ידי עורך הדין ואם יש לכם את כל מה שנדרש על מנת להגיש תביעה שאפשר לזכות בה, התשלום של עורך הדין יתקבל מהסכום שתקבלו בעתיד. כך אפשר להגן על הזכויות שלכם מבלי שתצטרכו לשלם לפני כן.

דיני עבודה מחייבים

סביבת עבודה פוגענית אינה נעימה וגורמת לירידה בתפוקה ולתוצרים לא רצויים, כמו פגיעה בעובדים ובמוטיבציה שלהם ופגיעות נוספות. בכל מקרה כזה אפשר לתקן אם צריך, ולגרום למעסיקים לשלם כאשר נעשו עוולות בידיעה ברורה שהן אינן חוקיות ואפשר לתבוע על כך. במקרים רבים עובדים משיגים את הצדק שמגיע להם ותחושה של תיקון מוסרי, נוסף על פיצויים. זאת סיבה נוספת לא לוותר על תביעות מוצדקות שיכולות לסייע לכם להחזיר לעצמכם את ההפסדים שנגרמו לכם. חן דיין שלום – משרד עורכי דין מייצגת עובדים רבים במקרים שונים של עוול שנעשה להם, כדי לקבל את התוצאות שמבטיחות פיצוי על כך.