למעלה ממאה בעלי עסקים מקומיים פנו במסגרת הקול הקורא שפרסמה עיריית חיפה לקבלת סיוע בפרסום עסקיהם בדומה למהלך שיזמה בתקופת הקורונה, יצאה עיריית חיפה ביום חמישי האחרון במיזם דומה, בתמיכת ראש העיר, אשר נועד לסייע לבעלי העסקים המקומיים בעיר בתקופת המלחמה.
במסגרת המיזם פרסם אגף הדוברות של עיריית חיפה “קול קורא”, בו הציע לבעלי עסקים מקומיים עזרה פרסומית בפלטפורמות העירוניות השונות, דוגמת: אתר העירייה, חשבונות העירייה ברשתות החברתיות הזוכים לחשיפה של מאות אלפי תושבים וכן בפלטפורמות עירוניות נוספות, וכל זאת ללא עלות או התחייבות כלשהי מצד בעלי העסקים.