מקומונט חיפה והקריות

באיזו מכונה הכי חשוב להשקיע במאפייה שלכם

Credit Canva.com

יש לכם מאפייה? איזה כיף, אין כמו להתעסק עם בצק טוב ואיכותי וליצור ממנו עולמות של טעם וריח משכר, אבל מצד שני, כמו שיודע כל מי שהתנסה במאפייה, בין אם כעובד ובין אם כמנהל העבודה והמפעל, וגם אם מדובר במאפייה ביתית בגודל מצומצם עם מספר לקוחות משפחתי משהו, עבודה במאפייה היא לא קלה בכלל. לא פעם נדרשת עבודת כפיים קשה יותר מכל משלח יד אחר שאתם מכירים, וזה לא כל כך פשוט כמו שזה נראה- להוציא לחמניות עסיסיות, קלילות ותפוחות- מקמח ומים ועוד כמה תוספות זניחות. עולם המכונאות עשה מהפך במאפיות כמו בכל תחום עסק אחר ומקל באופן ממשי על המאמץ שלכם ושל כלל העובדים שלכם, אבל התקציב מוגבל ולא תמיד יש לכם מספיק בשביל להפוך את כל המאפייה שלכם לאוטומטית. במה בכל זאת כדאי לכם להשקיע? הכל על ציוד למאפיות וקונדיטוריות ששווה להשקיע בו כסף ומחשבה.

אלו מכונות אתם צריכים

לא כל קונדיטוריה זקוקה לכל המכונות הקשורות באפייה. יש קונדיטוריות שעובדות עם עוגות ויטרינה ושאר שילובי חומרים וחבילות, וזקוקים לקרח, במקרה כזה יהיה מומלץ לרכוש מכונת קרח תעשייתית, שכן עבודה עם קרח באופן ידני היא עבודה קשה מאד ולא שווה את המאמץ. לעומת זאת, יש כאלו שעוסקים רק באפייה בסיסית ואינם זקוקים להרבה קרח, במקרה כזה לא יהיה מומלץ להקיע במכונה כבדה שעלותה כלל לא זולה, בשביל מאמץ קטן, אולי לאחר שתרכשו את כל המכונות החשובות יותר יהיה זמן ותקציב להשקיע במכונת קרח קטנה. ואם יש לכם את האפשרות כבר כעת רכשו מכונת קרח תעשייתית קטנה אבל חזקה שתעשה את העבודה מהר וביעילות. לעומת מכונות קרח תעשייתיות, יש מכונות שכל מי שעוסק בבצק יקבל מהן תועלת בולטת וחד משמעית. אלו הן מכונות שמחליפות את העבודות העיקריות והקשות ביותר בכל מאפייה.

ככה לשים היום

מלוש בצק הוא אחת המכונות השוות ביותר להחזקה במאפייה. מדוע? מפני שהעבודה הסוחטת והשוחקת ביותר בכל מאפייה היא תמיד מלאכת הלישה. לא שאנו חושבים שאתם או העובדים שלכם לשים באמצעות הזרועות, אבל בלי מלוש מקצועי גם לישה במכשיר כזה או אחר היא מעצבנת ולפעמים אפילו מפרכת. מלוש מקצועי טוב יעשה את זה בשבילכם ויחסוך לכך המון. א.ס סוכניות חדשנות באפייה מחכים לכם עם המכונות הכי טובות בשוק.