מקומונט חיפה והקריות

ארגון בר מצווה בכותל

קרדיט - Canva

חושבים על ארגון בר מצווה בכותל עבור הילד האהוב שלכם? זה הולך להיות יותר מושלם ממושלם! הכותל המערבי המקום הנכון ביותר כדי לחוות בו אירוע בר מצוה יוקרתי ורב רושם, אבל יש כמה דברים חשובים שאסור לכם לשכוח. מה למשל? האוכל. תכננתם להוסיף כיבוד לתוכניה שלכם? אתם צריכים לקחת בחשבון כמה פרטים חשובים ביותר כדי שתצליחו להוציא את הרעיון לפועל כמו שרציתם. אלחנן אלבז הפקות אירועים בכותל יחד עם הצוות המקצועי של החברה מנסים לשרטט לכם קווים ראשוניים לאירוע מושלם שיהיה גם טעים במיוחד.

ארגון בר מצוה בכותל עם סעודה

ארגון בר מצוה בכותל אינו כולל רק עליה לתורה אלא בדרך כלל גם תוכנייה ארוכה מעבר לכך. לכן, בדרך כלל רוצים ילדי בר המצווה וכמובן הוריהם המסורים, להוסיף בתוכנייה זמן המוקדש לכיבוד. חשוב לקחת בחשבון כי בשטח הכותל המערבי אי אפשרות להקים בר בכל מקום, אלא בשתי מוקדים קבועים המוקדשים לכך על ידי הנהלת המקום. איפה זה בדיוק? כדאי להתייעץ עם דמות מקצועית שתעזור לכם לתכנן את זה נכון בהתאם לכללי המקום. פינה אחת מורשית לעריכת בופה בלבד, וזה אומר שהיא מתאימה בעיקר לעריכת מגשי כיבוד קל ושתיה, לא להתיישב לסעודה מלאה. באזור אחר יש יותר אפשרויות להתיישב סביב שולחנות אבל גם שם אין הכוונה לארוחה של ממש. אם אתם מעוניינים להוסיף טעם טוב לאירוע שלכם יש לכם לא מעט אולמות וחדרי אירוח מתאימים לכך ברחבי הרובע היהודי וגם בעיר ירושלים עצמה. וכמובן- מסעדות לרוב.

איך מתכננים את זה נכון

ראשית כל, בוחרים את סגנון הכיבוד המועדף עליכם. כיבוד קליל יתאים לשטח הכותל עצמו, יותר מכך תצטרכו לבחור מקום שבו תרצו לערוך את הסעודה. בהתאם לכך, יהיה צורך להזמין אוטובוס לנסיעה לאולם או מסעדה שתבחרו בעיר החדשה, או אם תעדיפו לאכול ברובע היהודי בעיר העתיקה, כדאי שתחשבו על מדריך ברובע שיעשיר לכם את החוויה וליווה אתכם עד למקום עם הדרכה מרתקת. מתלבטים? מחפשים את המקום הטעים ביותר? ורצים להביא קייטרינג משלכם? דברו איתנו לאירוע בדיוק בטעם שלכם.