מקומונט חיפה והקריות

איך משתמשים במטען נייד

קרדיט: pexels.com

חשוב לכם להבטיח אפשרות שימוש במכשירים הניידים שלכם? עם מטענים ניידים תצליחו להטעין את מכשירי הסלולר גם במקרה של תקלה ברשת החשמל. כיום כאשר המכשירים הסלולריים ממלאים תפקיד כה חשוב בחיינו, אנו נדרשים להבטיח אופציה של הטענה והמשך שימוש רציף ללא תלות בתקינות של רשת החשמל. מטענים ניידים הם למעשה מאגר זמין של אנרגיה שאתם נושאים אתכם לכל מקום. עם מטען נייד אפשר להטעין מכשיר טלפון סלולרי, מחשב נייד ועוד.

אלו שימושים יש למטען נייד?

בכל אותן סיטואציות בהן אנחנו נדרשים או מעוניינים לבלות זמן רב מחוץ לבית – מטענים ניידים הופכים למצרך שימושי ואף הכרחי. תהיו אתם חכמים יותר ואל תסמכו על נגישות של שקעי הטענה בנמלי תעופה, תחבורה ציבורית או בתי חולים, תמיד כדאי להחזיק בתיק לפחות מטען נייד אחד. שימו לב, קיימים כמה סוגים של מטענים ניידים, יש להקפיד לבחור בסוג שתואם את המכשיר אותו אתם מבקשים לטעון. כמו כן, עליכם להקפיד להטעין מראש את המטען הנייד.

מוכנות לשעת חירום

גם מבלי להתייחס למצב הביטחוני, כמעט בכל חורף מתרחשות מספר הפסקות חשמל. אלו שהצטיידו מראש במטענים ניידים אינם חוששים מפני הפסקות חשמל. מטען נייד מאפשר טעינה גם של הטלפון הסלולרי וגם של הטאבלט. מטענים ניידים מתאימים גם לשימוש ביתי וגם לשימוש מחוץ לבית. את המטען הנייד אפשר יהיה לשאת ממקום למקום בתיק. מספר הטעינות האפשרי נקבע על פי סוג המטען וסוג המכשיר הנטען. גם המהירות של הטעינה מושפעת מסוג המטען שבחרתם. ההמלצה היום היא על מטען נייד עם קיבולת סוללה של מעל 5000 אמפר.

איך בוחרים נכון מטען נייד?

ככל שהמכשיר הסלולרי יותר משוכלל וגדול כך צריכת האנרגיה שלו עולה ובהתאם הסוללה מתרוקנת מהר יותר. פתרון טעינה נייד חיוני להבטחת שימוש רציף בטלפון הנייד מסביב לשעון. השלב הראשון בדרך לבחירה נכונה יהיה בחינת הקיבולת של הסוללה, ככל שההספק יותר גבוה כך הסוללה תספיק ליותר טעינות. יש לכם יותר ממכשיר אחד שזקוק לטעינה? תבחרו בסוללת גיבוי עם הספק גבוה מאוד ואף תצטיידו בכמה מטענים. חשוב להדגיש שההספק של המטען משפיע על גודלו ומשקלו, לפני שאתם מקבלים החלטה קחו בחשבון את כושר הנשיאה שלכם. לפי בחירה שלכם קיימים מטענים שמאפשרים טעינה מהירה בעוד אחרים טוענים מכשירים בקצב רגיל. מחפשים מטען נייד איכותי שמתאים למכשיר הסלולר שלכם? הצוות המקצועי של אור לבית יכווין אתכם אל הבחירה הנכונה.