מקומונט חיפה והקריות

איך ליהנות מאיפור קבוע?

קרדיט - Freepik

איפור קבוע היה בעבר להיט גדול אצל כל מי שחשבה שזה הפתרון שלה להיפטר משגרת הבוקר מול המראה. אלא שהתוצאות לא תמיד נראו טבעיות גם בגלל המגבלות הטכנולוגיות של השיטה והחומרים הפחות משופרים שאנחנו נהנים מהם היום. היום, לאחר שכלול הציוד העדין והרגיש שמשתמשים בו, שיפור הטכניקות שבהן מחדירים את הפיגמנטים והחומרים הטובים והאיכותיים יותר, אפשר להפוך את האיפור הקבוע לשיטה נהדרת לשיפור פגמים שונים ואפשר להתנסות באמצעותו במראות שונים לפי טרנדים ולפי טעמך האישי. במידת הצורך ואם תרצי, פתוחה בפנייך גם האפשרות לתקן על ידי הסרת איפור קבוע, באותה הקפדה על איכות העבודה והבטיחות שלה במכשירים מדויקים. את העבודה עושה ביד אמן שיר לביא, אמנית איפור קבוע בתחום הגבות והשפתיים, שכבר שנים רבות מציעה ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר בתחום זה.

בין הסרה לשיטת השערה

למי שמנסה את השיטות החדשות לאחר שהתנסתה בשיטות המיושנות של פעם שיצרו כתמים כמו בלוקים על הגבו ולא נראו טבעיים, יש אפשרות לעבור הסרת איפור קבוע בלייזר על מנת לתקן. יש צורך לעשות זאת בכל פעם שהצבע גם יוצא לא איכותי ולא טבעי ונראה מאוד לא אורגני לפנים ולא משתלב במראה. במקרים כאלה יש לתקן ולהסיר את הפיגמנטים ולהכין את השטח לאחת מהשיטות הנהדרות שנהוגות היום למראה מלא ויפה של הגבה. גבות במראה טבעי אפשר לקבל על ידי שיטת השערה, שהיא שיטה שמשכללת מאוד את החדרת הפיגמנט ומדמה שערות טבעיות בגבה. כך אפשר להחליט מראש איך לעצב את הגבות ולתקן אותן על ידי המחטים המיוחדות שמחדירות את הצבע.

להחליט איך ייראו הגבות בכל פעם מחדש

אופנות של גבות משתנות אחת לכמה שנים, אבל הדבר הקבוע ביותר בהן הוא העובדה שגבות חייבות להיראות הכי טבעיות שאפשר. את יכולה לעצב את הגבות לפי האופנה הנוכחית שמעדיפה דווקא גבות עבות יותר ומלאות או פשוט לעצב גבות שיתאימו למבנה הפנים שלך. נשים רבות מצליחו לשנות בצורה כזאת לגמרי את הפרופורציות של הפנים ולייפות אותן רק בגלל שינוי קל בגבות. ואת כל זה אפשר להשיג בקלות בשיטה הנהדרת של מיקרובליידינג שהיא בטוחה לשימוש והפכה להיות נפוצה ביותר. חשוב לבחור את אשת המקצוע שתטפל בגבות שלך כדי להבטיח שהן ייראו בדיוק כמו שאת אוהבת, ולעבור הליך בטוח ומוקפד בידי מי שמוסמכת לעשות זאת. שיר לביא, אמנית איפור קבוע בתחום הגבות והשפתיים, מטפלת בלקוחותיה כבר שנים ויוצרת אצלן את המראה הנחשק שהן רוצות.