מקומונט חיפה והקריות

איך ומתי מחדשים ריצוף במגרשי ספורט?

קרדיט - Freepik

תחזוקה שוטפת של מגרשי ספורט הכרחית להבטחת שימוש בטיחותי ויעיל. על מגרש הספורט להיות מותאם לצרכים של הספורטאים. את פעולות התחזוקה והחידוש נקבע בהתאם למיקום של המגרש, היקף השימוש בו ומועד הקמתו. יש הבדל משמעותי בין ציפוי מגרש ספורט שממוקם במתחם סגור ומקורה לבין מגרש שנמצא באוויר הפתוח. החשיפה של המגרש אל נזקי מזג האוויר מעודדת שחיקה מהירה ויש לבחור בהתאם חומרי גלם עמידים עם דגש על עמידות בפני מים. הציפוי של מגרש הספורט ממלא תפקיד של שכבת מגן מפני חבלות, נזקי מים, שריטות, קרינת UV.

הרגע הנכון לחדש ציפוי של מגרש ספורט

שימוש רב במגרשי הספורט מבורך, אך גורר אחריו גם שחיקה מהירה שדורשת את חידוש הציפוי. מגרשי הספורט החיצוניים חשופים לשמש חזקה, רוחות, גשמים, האקלים הישראלי ידוע ככזה שגורם לבלאי מהיר ומחייב בחירת חומרי גלם עמידים במיוחד. על כל ציפוי דקורטיבי שנבחר עבור מגרש ספורט להיות חזק, עמיד ובטיחותי. חידוש ציפויי מגרש ספורט נדרש מיד כאשר מזהים חשש קל למפגע בטיחותי. התקנת ציפוי דקורטיבי חדש למגרש ספורט מעניקה למגרשי ספורט ישנים מראה חדש ומזמין. אם יש ברשותכם מגרש ספורט שדורש חידוש הקפידו לבחור נכון בציפוי עמיד ובטיחותי שמשפר את תנאי השימוש.

מי מבצע עבודות תחזוקה למגרשי ספורט?

עבור תחזוקה של מגרש ספורט דרושים מיטב אנשי המקצוע. ציפוי מגרש ספורט הוא משימה לחברה שמתמחה בציפויים ויודעת איך לבצע במשטח את ההתאמות הדרושות למגרשי ספורט. חשוב להבין שציפוי למגרש ספורט הוא לא עוד ציפוי דקורטיבי, יש כאן צורך בעבודת הכנה, דגש על בטיחות והקפדה על הפרטים הקטנים. טרם התקנת ציפויי מגרש ספורט יש לאתר סדקים ולמלא אותם במטרה להבטיח עמידות ושימוש בטיחותי. בחירה בציפוי עם אפקט נוגד החלקה אידאלית עבור מגרשי ספורט. לאחר השלמת התקנת הציפוי יש לצבוע את המשטח תוך חידוש כל הסימונים הדרושים. רק שילוב בין מיטב אנשי המקצוע בענף לבין חומרי הגלם הטובים ביותר יבטיח עמידות לשנים רבות של שימוש מהנה.

אלו חומרים מתאימים לחידוש של מגרשי ספורט?

שיפוץ של מגרש ספורט מחייב בחירה מדויקת של חומרי גלם עם דגש על חומרים איכותיים ועמידים. אם לא נבחר בחומרי גלם מתאימים הציפוי לא יהיה עמיד לטווח הארוך. חשוב לזכור שמגרשי ספורט חשופים לנזקי מזג האוויר, משקל כבד, תנועה מרובה. לא מתפשרים על פחות מאנשי מקצוע אמינים ומנוסים? חייגו אל חברת מיכאל גרינברג בע”מ להתקנת ציפויים באפוקסי על בסיס אבחון מדויק, רמת גימור גבוהה, ציוד מתקדם, ליווי הנדסי.