מקומונט חיפה והקריות

אחות עד הבית

קרדיט - Pixabay

משפחות רבות מוצאות את עצמן חסרות עונים מול ההחלטות הקשות של טיפול באדם יקר לאחר שהייה בבית חולים, אשר זקוק להמשך טיפולים בבית. מסיבה זו, אתם ומשפחתכם יכולים להרגיש הקלה כשאתם משתמשים בשירותי אחות עד הבית. הבית, עם האווירה הנינוחה שלו, הוא המקום הטוב ביותר לריפוי. אתם יכולים לסמוך על קבלת מבחר מקיף של טיפולים ושירותי אחיות הזמינים עבורכם ב’שירה מדיקל’, בין אם יקירכם מחלים מהליך רפואי, נפילה או מחלה אחרת.

אחות עד הבית: מה זה אומר?

מטופלים יכולים לקבל טיפול ביתי מאחיות מוסמכת. זה בדרך כלל מקובל לאחר שחרור מבית החולים, טיפול מעקב או כל דרישה רפואית אחרת שדורשת התערבות של אחות מוסמכת. לאורך כל הטיפול במטופל, אחות עד הבית נמצאת בקשר עשיר עם המשפחות כדי לוודא שהם מעודכנים בנעשה בכל עת. בהתאם לכישוריהן, אחיות יכולות לבצע מגוון טיפולים.

מה כולל טיפול בייתי על ידי אחות?

מסיבות בריאותיות שאינן קשורות לרפואה, טיפול ביתי מספק מגוון רחב של שירותי בריאות שניתן לספק בבית. בהשוואה לבתי חולים או למוסדות סיעודיים מיומנים, טיפול רפואי ביתי בדרך כלל נוח יותר. היתרון העיקרי של שירות זה הוא בכך שהוא מאפשר למטופלים מבוגרים או אלו עם קשיי ניידות לקבל את אותם השירותים כמו בקופות החולים ובתי החולים, וכל זאת תוך הישארותם בביתם.

היתרונות של טיפולים רפואיים בבית

בחירה בשירותיה של אחות עד הבית יכולה לעזור לשמור על יקיריכם מפני מגוון רחב של זיהומים שבתי חולים וקופות חולים יכולים לחשוף אותם אליהם. למשל, המטופל יכול להיות רגיש יותר לזיהום לאחר ניתוח. לריפוי מהיר ובריא לאחר אשפוז בבית חולים, יש צורך במעורבות רבה של אחות מוסמכת, אשר מאפשרת למטופלים להרגיש פחות לחץ וחרדה ממה שהם עלולים לחוות בבית חולים. עם טיפול בבית, המטופל יכול להישאר מחוץ לבית החולים ולהימנע מסיבוכים נוספים.

בנוסף, בריאותו הנפשית של יקירכם יכולה להידרדר אם הוא יישאר בסביבת בית חולים. המטופל עלול להיות נסער ועצבני בסביבה מסוג זה. מנגד, כאשר מטופל מקבל טיפול רפואי בבית, הוא מקבל טיפול של מומחה בסביבה נוחה. סביבה מוכרת בשילוב עם המקצועיות של אחות מ’שירה מדיקל’ תעזור ליקירכם להתאושש מהר יותר.